Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VK: Middenklasse wendt zich tot prijsvechters

Volgens de IGD ShopperVista poll zal een op de drie consumenten dit jaar zijn boodschappen doen bij prijsvechters als Aldi of Lidl. Dit is het hoogste percentage sinds de poll in 2010 in het leven werd geroepen.

De stijging wordt, verrassend genoeg, veroorzaakt door consumenten uit hogere sociaal-economische groepen. Nu de economische zorgen doorzetten, blijven mensen op zoek naar manieren om geld te besparen. Tegelijkertijd zijn de prijsvechters zich bewust van hun aantrekkingskracht en het potentieel van het moment en laten zij hun aanwezigheid luid en duidelijk horen.

Tony Baines, managing director van inkoop bij Aldi UK, vertelt: 'De verkoop blijft groeien en we verwelkomen dagelijks nieuwe klanten bij de Aldi.'
Publicatiedatum: