Eén van de sprekers is Peter Smeele, Senior Media-adviseur van het vakblad Supermarkt. Dit vakblad is gericht op supermarktondernemers, leidinggevenden en categorymanagers op de hoofdkantoren van de supermarktketens. Hij zal zijn visie geven over hoe er meer rendement uit de supermarktcommunicatie gehaald kan worden. De andere spreker, Eric Egberts, heeft een nieuw marketing model voor de afzet van duurzame glasgroenteproducten in het retail kanaal ontwikkeld vanuit zijn ervaringen als directeur van TNI. De twee visies komen samen in het debat, waar ruimte is voor discussie wat er nodig is om de afzetkant van betere kennis en faciliteiten te voorzien, zodat er weer wat verdiend kan worden met de retail.
Het programma ziet er als volgt uit:
- 17.30 Ontvangst met een broodje
- 18.00 Welkomstwoord door dagvoorzitter Olaf van Kooten
- 18.10 Presentatie Peter Smeele
- 18.40 Presentatie opponent Eric Egberts
- 19.10 Debat
- 20.00 Vertaling naar dagelijks praktijk: "Hoe nu verder?"
- 20.15 Netwerkborrel