Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Rabobank Business Class te gast bij FresQ Red Star B.V.

De Rabo Business Class, een groep van zo’n vijfenveertig zakelijke Rabobank Westland klanten, was afgelopen donderdag 31 mei aanwezig bij FresQ Red Star B.V. voor een bijzondere bijeenkomst. De Rabo Business Class komt vier maal per jaar bijeen om telkens een relevant onderwerp te bespreken met een of meerdere gastsprekers. Tevens zijn deze bijeenkomsten prima geschikt om te netwerken met branchegenoten.
 

Wim Jurg geeft een inleiding op de merkopstelling

Het thema van deze Rabo Business Class bijeenkomst was ‘merkopstellingen’. Dit vrij onbekende fenomeen werd begeleid door Wim Jurg, professor in Marketing aan de Open Universiteit. Uit onderzoek blijkt dat merkopstellingen gebaseerd zijn op het feit dat we 99% van de informatie, die we ontvangen niet bewust maar onbewust verwerken. Cor van der Kaaij, CEO van de Kaaij Group had zijn onbewuste gedachte ‘ter beschikking gesteld’ aan Wim Jurg. Door de vraag te stellen of bedrijven wel of niet een merk moeten ‘branden’, kan Wim Jurg d.m.v. een merkopstelling Cors onbewuste gedachte zichtbaar maken. Cor nodigde verschillende deelnemers op zijn intuïtie uit en begeleidde hen naar een plek in de zaal. Hierdoor ontstond de zogenaamde ‘(merk)opstelling’. Elke gekozen persoon stond in de gedachte van Cor voor een merkgerelateerde variabele. Zo kon de relatie van het merk met deze variabele worden opgemaakt. De sfeer was bijzonder te noemen, ook al was het concept ‘merkopstelling’ volledig onbekend. Een ieder deed ontspannen mee met de opstelling.

 
Cor van der Kaaij moest de deelnemers in een bepaalde ‘opstelling’ zetten

Na een enerverende middag werd Wim Jurg bedankt door Accountmanager Marcel Eek van de Rabobank voor zijn begeleiding van de merkopstelling. Ook kreeg Wim Jurg de 1e officiële fles Red Star tomatensap, speciaal voor deze gelegenheid vers geperst, overhandigd door Angelique Bakker, adjunct directeur van de Kaaij Group. Vervolgens kon het gehele gezelschap genieten van een heerlijk diner bereid met een diversiteit aan exclusieve Red Star smaaktomaten. Na het diner werd er door een deel van het gezelschap nog gezellig wat gedronken in de bar.


In de kantine werd genoten van een heerlijk verzorgd diner


Na het diner kon een ieder nog een afsluitende borrel nemen


Wim Jurg heeft zojuist de eerste fles Red Star tomatensap ontvangen

Namens het gehele concern bedankt Angelique Bakker de Rabobank, de Rabo Business Class leden en Wim Jurg voor een fantastisch evenement.
Publicatiedatum: