Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Drukte bij stand Verse Oogst op Libelle Zomerweek

The Greenery staat deze week met een stand van Verse Oogst op de Libelle Zomerweek. De aanloop naar de stand is zeer groot. Bezoekers hebben veel interesse in Verse Oogst en tips, recepten en informatie over groente, fruit en paddenstoelen. 


De stand van Verse Oogst wordt bemand door medewerkers en telers van The Greenery. Telers vertellen de bezoekers aan de stand van Verse Oogst over hun product, de teelt en de oogst, maarook over hun bedrijf. De kok in de stand maakt smaakvolle gerechten met producten van de telers, zodat de bezoekers inspiratie opdoen voor nieuwe gerechten met bekende groente, fruit enpaddenstoelen. Na de Libelle Zomerweek kunnen consumenten op het internetplatform Verse Oogst in contact blijven met de telers van The Greenery. 

Henk van der Meij, Productunit Manager Vruchtgroenten: “De aanwezigheid van onze telers in de stand van Verse Oogst op de Libelle Zomerweek geeft hen de unieke gelegenheid om met deconsument zelf in gesprek te gaan. Zo kunnen zij direct de wensen en behoeften van de consument peilen en hen voorzien van informatie over hun eigen product. De stand van VerseOogst en het directe contact tussen telers en consumenten is een mooi voorbeeld van marktgericht denken.” 


In de stand van Verse Oogst ontvangen alle bezoekers een flyer met een actiecode, waarmee zij kunnen deelnemen aan de digitale fruitmachine. Via een klik met de muis gaat de fruitmachinedraaien. De prijs is direct zichtbaar. De hoofdprijs is een dinerarrangement voor twee. Zie https://www.facebook.com/verseoogst voor meer informatie.

Radijsteler Piet Zwinkels was ook aanwezig op de Libelle Zomerweek in Almere. Hij had het er prima naar z'n zin en stuurde ons deze foto. Volgens Piet was er veel animo voor de verse Nederlandse groenten en fruit. Piet : "Is het geen plaatje? Zo verkoopt radijs zichzelf!"


Publicatiedatum: