P8 bestuurslid Ted Zwinkels en P8 voorzitter Thijs Jasperse bij de presentatie van Paprika in het Huis van de Smaak op de Floriade. Foto: TuinbouwCommunicatie
Zo veel mogelijk bezoekers
Via een prijsvraag onder de titel “Nimm Paprika” in circa 1 miljoen huis-aan-huis bladen in het Ruhrgebied, heeft het Colourfultaste campagneteam aandacht op de Week van de Paprika gevestigd. Mensen die de vraag “Hoe heet de promotiecampagne voor paprika?” goed hebben beantwoord, maken kans op een gratis toegang tot de Floriade, waar in het Huis van de Smaak een verrassing op hen ligt te wachten.Ook meer regionale aandacht moet mensen naar de Week van de Paprika trekken. Zo heeft opticien Camps in Horst paprika banners in zijn etalage opgehangen en krijgen de mensen die een nieuwe bril kopen een paprika kookboek cadeau.
Huis van de smaak klaar voor de Week van de Paprika
De markt in het Huis van de Smaak ziet bont van de paprika’s. In alle kleuren en vormen liggen ze uitgestald onder de Colourfultaste campagnebeelden. Ton Janssen en zijn Gardeniers ontvangen de bezoekers, geven tekst en uitleg en laten paprika’s proeven. Liefhebbers kunnen paprika receptenfolders mee naar huis nemen.Om de bezoekers kennis te laten maken met de mensen achter dit kleurrijke gezonde product, hebben de paprikatelers naast de paprikapresentatie een zuil onthuld waarop hun foto’s staan afgebeeld. De foto’s van de paprikatelers zijn genomen in de stijl van de nieuwe Colourfultaste-campagne en zijn gedurende de hele Floriade te zien.