Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Pak Paprika

Week van de Paprika de gezondste week op de Floriade

Paprikatelers pakken de eerste week van mei, ook Floriade Kids week, uit op de Floriade. Aangespoord door de nieuwe slogan Pak Paprika! ervaren de bezoekers dat gezond eten ook leuk en lekker is. Tijdens deze “Week van de Paprika” staat het Huis van de Smaak bol van de vitaminen. Met recht wordt deze week dan ook de gezondste week op de Floriade genoemd.


P8 bestuurslid Ted Zwinkels en P8 voorzitter Thijs Jasperse bij de presentatie van Paprika in het Huis van de Smaak op de Floriade. Foto: TuinbouwCommunicatie



Zo veel mogelijk bezoekers

Via een prijsvraag onder de titel “Nimm Paprika” in circa 1 miljoen huis-aan-huis bladen in het Ruhrgebied, heeft het Colourfultaste campagneteam aandacht op de Week van de Paprika gevestigd. Mensen die de vraag “Hoe heet de promotiecampagne voor paprika?” goed hebben beantwoord, maken kans op een gratis toegang tot de Floriade, waar in het Huis van de Smaak een verrassing op hen ligt te wachten.
Ook meer regionale aandacht moet mensen naar de Week van de Paprika trekken. Zo heeft opticien Camps in Horst paprika banners in zijn etalage opgehangen en krijgen de mensen die een nieuwe bril kopen een paprika kookboek cadeau.

Huis van de smaak klaar voor de Week van de Paprika

De markt in het Huis van de Smaak ziet bont van de paprika’s. In alle kleuren en vormen liggen ze uitgestald onder de Colourfultaste campagnebeelden. Ton Janssen en zijn Gardeniers ontvangen de bezoekers, geven tekst en uitleg en laten paprika’s proeven. Liefhebbers kunnen paprika receptenfolders mee naar huis nemen.


Om de bezoekers kennis te laten maken met de mensen achter dit kleurrijke gezonde product, hebben de paprikatelers naast de paprikapresentatie een zuil onthuld waarop hun foto’s staan afgebeeld. De foto’s van de paprikatelers zijn genomen in de stijl van de nieuwe Colourfultaste-campagne en zijn gedurende de hele Floriade te zien.

Aparte kraam voor specialiteiten

Eén marktkraam is de hele week gevuld met paprika specialiteiten. Op Koninginnedag en 1 mei presenteren Wim en Annette Hermans oranje paprika en oranje paprikalekkernijen. Woensdag tot en met vrijdag worden oranje snack paprika’s gepresenteerd en in het weekend staat zoete punt paprika centraal.

Op de foto met paprika

Een foto als herinnering of je paprika-ervaring delen met vrienden? Het kan direct! Iedere bezoeker kan tussen de paprika’s zijn eigen foto maken en meenemen. Tegelijkertijd kan iedereen deze foto ook delen met vrienden op facebook en twitter. Op deze wijze fungeert het Huis van de Smaak een week lang als dé zender van gezond, leuk en lekker eten.

Meer informatie

Meer informatie over de campagne is verkrijgbaar via [email protected]

Publicatiedatum: