Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"The Greenery start glasgroentenseizoen met "Retailtour around the World"

Op 8 maart nodigde het Glasgroententeam van The Greenery haar telers en salescollega's van The Greenery uit voor een bijeenkomst die in het teken stond van de start van het Glasgroentenseizoen. De bijeenkomst vond plaats in de Fabrique te Utrecht. Zo'n 110 personen gaven gehoor aan de uitnodiging en bezochten de bijeenkomst die in uitstekende sfeer is verlopen.



Productmanager Jan Opschoor opende de bijeenkomst door een ieder van harte welkom te heten. Opschoor dankte in zijn openingswoord alle aanwezige telers voor het vertrouwen in The Greenery, temeer omdat geen van de telers, die gekozen heeft voor The Greenery, afgelopen jaar heeft uitgetekend. Voorts blikte Opschoor kort terug op het afgelopen seizoen met EHEC als dieptepunt. Hij ging in op de areaalontwikkeling bij The Greenery, presenteerde een aantal nieuwe leden, stelde het Team vruchtgroenten voor en stond kort stil bij de speerpunten voor komend seizoen.



Product Unit Manager Henk van der Meij ging in zijn betoog in op de missie van het team Glasgroenten en het belang daarvan. De missie luidt: De meest rendabele van teler naar klant. Daar kunt u ons op afrekenen, sprak van der Mey. Vervolgens gaf van der Mey een korte toelichting op drie speerpunten voor komend seizoen te weten: binding, inzicht en transparantie.

De derde spreker was Henk van Dongen van Fresh Retail. Hij nam de aanwezigen mee in een virtuele Retailtour around the World. Van Dongen liet zijn gezelschap zien welke ontwikkelingen er zijn binnen en buiten Nederland. Hij gaf telers het advies vooral ook om zich heen te kijken. Bezoek winkels en kijk bij voorkeur niet naar je eigen product, maar kijk wat je kunt leren van andere producten, was zijn advies.



De middag werd afgesloten met een serie stellingen waarop digitaal gestemd kon worden. Hierdoor werd op hetzelfde moment de uitslag zichtbaar in percentages. De stellingen hadden betrekking op ontwikkelingen in de AGF-sector.

Klik hier voor de fotoreportage van Joost Rouwhorst