In 2011 hebben we aan den lijve ondervonden hoe kwetsbaar onze markt is. Dit is dan ook de reden dat het 2012.Komkommer.event op 28 maart in het teken staat van ‘Verwonderen, Verleiden & Vertrouwen’. Op een inspirerende en innovatie manier gaan topsprekers in op consumentenvertrouwen, productdifferentiatie en nieuwe concepten voor komkommers.
Het 2012.Komkommer.event vindt plaats in de wondere wereld van Miele; het inspirience centre. Frank Visser, directeur Inspirience Centre, laat zien hoe en waarom Miele de dialoog aangaat met de consument. Wat kan een komkommerteler met deze boodschap? Dat laat Henk van Dongen, (Fresh Retail) u vervolgens zien. Van Dongen neemt u mee op reis langs diverse (vers) concepten. Deze virtuele reis geeft iedere komkommerteler enorm veel inspiratie en praktische handvatten. En daarna gaan we samen met staatssecretaris Henk Bleker werken aan het consumentvertrouwen.
Aanmelden
Leden van LTO Groeiservice betalen voor het programma €150. Het is een unieke kans en een aanzet om juist nu uw bedrijfsvoering anders te gaan organiseren. Kortom, meldt u hier aan en beleef het zelf.Meer weten over het 2012.komkommer.event?
Dennis van Dijk
Gewasmanager Komkommer