Nieuw marketingconcept Nunhems Intense-tomaten
Nunhems, het zaadbedrijf van Bayer CropScience heeft zich ingespannen om de voedselverwerkende industrie bewuster te maken van de mogelijkheden en voordelen van hun Intense-tomaten. We willen de Intense-tomaat op een aansprekende manier aantrekkelijk maken voor mensen die graag koken", zegt Daniel Kretzschmar, Nunhems Produce Chain Manager voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
De nieuwe slogan luidt nu "The Chef's Tomato." Hiervoor hebben we de marketing zo georganiseerd dat zowel amateurs en professionals worden bereikt. We willen hen laten weten dat deze tomaat is zeer geschikt voor elke vorm van koken. De nieuwe slogan, folders, website en extra marketing materialen zijn gratis te gebruiken voor marketeers in de gehele keten. Het doel is om ervoor te zorgen de consumenten zich bewust zijn van de voordelen van de Intense-tomaat. "Marketeers zullen in staat zijn om onze materialen te gebruiken op een flexibele manier. Dus als ze een deel van de materialen willen gebruiken, maar hun eigen merk behouden, kunnen ze dat doen. We bieden hen heel veel tools ", aldus Kretzschmar.
"We hebben ook recepten op onze website beschikbaar die in makkelijke formaten af te drukken zijn," voegt Kretzschmar er aan toe. "Gemaakt voor de food service, de vers gesneden sector, voor de catering, voor broodjeszaken en voor alle chef-koks, of ze nu in een restaurant koken of thuis."
De tomaat is uniek omdat hij maar een klein beetje lekt als hij wordt opgesneden. De 'Intense' is een volle vleestomaat met een hogere dichtheid, die het een handige tomaat maakt om in plakken te snijden, zonder daarbij vorm of vruchtsap te verliezen. Deze eigenschappen, in combinatie met de dieprode kleur, maken 'Intense' de best beschikbare tomaat voor verse salades, pizza's, sandwiches of tomaat om te koken.
Voor meer informatie: www.intensetomatoes.com