FresQ Red Star BV lanceert mobiele website tijdens Fruit Logistica
Met de lancering van de mobiele website is FresQ Red Star BV de eerste glasgroenteleveranciers die inspeelt op de laatste behoeften van de markt. Via QR-codes op de nieuwe verpakkingen van Red Star Vanity en Red Star Cupido wordt men direct doorgestuurd naar de mobiele website en kan de doelgroep, zowel zakelijk als consument, een keuze maken uit de beschikbare informatie. Met deze mobiele website wordt ingespeeld op de wens om juist ook de consument te benaderen.
‘Vanuit de markt kregen we meer en meer de vraag of we juist op de consumentbehoefte konden inspelen en direct meer informatie konden tonen over onze producten, inspelend op de toepassing in gerechten, etc.’, aldus Franky Koekebakker, commercieel directeur van FresQ Red Star BV. ‘Nu krijgt men direct informatie over de beschikbaarheid van alle soorten en informatie over al het goede van de tomaat.’
De mobiele website blijft zelf ook in ontwikkeling en in de toekomst zullen steeds meer soorten worden toegevoegd aan de applicatie. Speciaal voor de introductie van de nieuwe verpakkingen van de Red Star Vanity en Red Star Cupido wordt hier de komende tijd de focus op gelegd. Iedereen die tijdens de Fruit Logistica deze nieuwe verpakking scant, maakt kans op het winnen van een reischeque ter waarde van 350 euro!
Ook naar de Fruit Logistica? Bezoek FresQ Red Star dan in hal 1.2, stand C-04, bekijk de nieuwe verpakkingen, ontvang meer informatie over de laatste ontwikkelingen en maak kans op die reischeque.