Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AH-topman wil wereld leuker maken

"De wereld een beetje leuker maken, dat is mijn drijfveer." Dat zei Cees van Vliet, directievoorzitter van Albert Heijn, gisteren bij de aftrap van de viering van het jubileumjaar. Het Zaandamse kruideniersbedrijf bestaat dit jaar 125 jaar. AH is er voor iedereen, benadrukte Van Vliet. "Onze klanten moeten het leuk hebben in onze winkels. Een vriendelijk woord van een medewerker, een glimlach van de caissière." De Zaanse grutter – van 1887 – ontvouwde zijn plannen voor het feestelijke jaar 2012. Zo brengt AH onder de naam terugblikken, bewaarblikken op de markt met illustraties en informatieve teksten over de zelfbediening en eigen merken.


Publicatiedatum: