FresQ-FrEsteem promoot Hollands product tijdens Grüne Woche
FresQ-FrEsteem promoot smaakvolle Hollandse producten tijdens de Grüne Woche.
De afgelopen drie dagen was FresQ-FrEsteem nadrukkelijk aanwezig op de Grüne Woche in Berlijn.
Op deze land- en tuinbouwbeurs konden de bezoekers smullen van al het lekkers dat FrEsteem als voorbeeld van de glastuinbouw in Nederland te bieden heeft.
In de stand gefaciliteerd door het Groentenfruitbureau was FrEsteem met een kleurrijke presentatie van verschillende soorten tomaten en paprika’s opvallend aanwezig. De bezoekers stonden aandachtig stil en wilden graag proeven van de verschillende soorten. Ze waren blij verrast met de volle ‘echte’ smaak van de tomaten en paprika’s. Ook werd er veelvuldig een pakje tomaten of paprika’s gekocht voor thuis.
Daarnaast trok de aanwezige hommelkast veel bekijks. Door middel van deze hommelkast konden de consumenten kennis nemen van de duurzame manier waarop er in Nederland geteeld wordt.
De Grüne Woche is één van de grootste land- en tuinbouwbeurzen voor consumenten. Jaarlijks bezoeken +/- 400.000 consumenten de beurs. Veel landen zijn vertegenwoordigd, zo ook Nederland. In een echte Hollandse hal konden de bezoekers kennismaken met verschillende typische Hollandse producten. De Grüne Woche duurt nog tot zondag 29 januari.