Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FresQ-FrEsteem promoot Hollands product tijdens Grüne Woche



FresQ-FrEsteem promoot smaakvolle Hollandse producten tijdens de Grüne Woche.
De afgelopen drie dagen was FresQ-FrEsteem nadrukkelijk aanwezig op de Grüne Woche in Berlijn.



Op deze land- en tuinbouwbeurs konden de bezoekers smullen van al het lekkers dat FrEsteem als voorbeeld van de glastuinbouw in Nederland te bieden heeft.



In de stand gefaciliteerd door het Groentenfruitbureau was FrEsteem met een kleurrijke presentatie van verschillende soorten tomaten en paprika’s opvallend aanwezig. De bezoekers stonden aandachtig stil en wilden graag proeven van de verschillende soorten. Ze waren blij verrast met de volle ‘echte’ smaak van de tomaten en paprika’s. Ook werd er veelvuldig een pakje tomaten of paprika’s gekocht voor thuis.



Daarnaast trok de aanwezige hommelkast veel bekijks. Door middel van deze hommelkast konden de consumenten kennis nemen van de duurzame manier waarop er in Nederland geteeld wordt.



De Grüne Woche is één van de grootste land- en tuinbouwbeurzen voor consumenten. Jaarlijks bezoeken +/- 400.000 consumenten de beurs. Veel landen zijn vertegenwoordigd, zo ook Nederland. In een echte Hollandse hal konden de bezoekers kennismaken met verschillende typische Hollandse producten. De Grüne Woche duurt nog tot zondag 29 januari.

Publicatiedatum: