Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Royal Lemkes neemt belang in fresh retail

Per 1 januari 2012 neemt Royal Lemkes een belang in fresh retail in Delft. Fresh retail telt zes medewerkers en helpt ondernemers in de verssector (groente, fruit, sierteelt, vis en brood) met het ontwikkelen en implementeren van retail/versconcepten.

Royal Lemkes is in Europa actief met de verkoop en distributie van voornamelijk planten naar tuincentra, bouwmarkten en supermarkten. Fresh retail blijft onder haar eigen naam bestaan. Het bedrijf behoudt ook haar eigen koers richting de klantenkring die zij de afgelopen 10 jaar hebben opgebouwd. Circa 55% van de omzet behaalt fresh retail in de wereld van groente, fruit, vis en brood. Bedrijven in de sierteelt zijn goed voor 45% van de omzet.

Fresh retail oprichter Henk van Dongen en Royal Lemkes algemeen directeur Cees van de Mey spreken beide nadrukkelijk over een ‘zeer bijzondere samenwerking’. Voor Royal Lemkes is de grote winst dat zij nu versneld hun new business activiteiten kunnen uitbreiden. Fresh retail kan zich dankzij de support en efficiencyvoordelen nog meer richten op haar corebusiness te weten: versconcepten ontwikkelen, werkbaar maken en vooral succesvol implementeren, strategieën uitdenken en uitzetten, trainingen en workshops verzorgen en inspiratiereizen organiseren.
Publicatiedatum: