Ruim 66% van de werknemers geeft aan de gebruikersvriendelijkheid van de website goed tot zeer goed te vinden. Werknemers zijn goed te spreken over de frequentie van het contact dat de medewerkers van het mobiliteitscentrum met de kandidaten onderhouden: 83% geeft aan tevreden te zijn. Daarnaast is het persoonlijke scholingsgesprek een belangrijk onderdeel in de dienstverlening. 74% van de huidige werknemers en 54% van de uitgeschreven werknemers geven dit aan. Ruim 73% van de werknemers zou het mobiliteitscentrum aanbevelen bij anderen.
Werkgevers zijn wat kritischer over de website. 37% geeft aan de gebruikersvriendelijkheid van de website goed tot zeer goed te vinden, 56% vindt het voldoende. Om de gebruikersvriendelijkheid van de website voor de werkgevers te verbeteren worden op korte termijn een aantal verbeteringen doorgevoerd. 60% van de werkgevers is tevreden over het aantal sollicitanten, al geeft de helft aan graag ook wat jongere sollicitanten te willen ontvangen.