Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Co-op laat telers zien op agf-verpakkingen

Co-op wil de Britse teelt promoten door het komende jaar op haar versverpakkingen de telers te tonen. Volgens directeur Christine Tacon leert onderzoek dat klanten vertrouwen op de hoogwaardige kwaliteitsproducten van de telers van Co-op. De lancering gaat van start met Cox-appels, Conference-peren, Maris Piper-aardappelen en uien.



Door middel van een QR-code komen de consumenten terecht op een website, die alles vertelt over het product, telers en recepten. De supermarkt onderstreept dat de teeltbedrijven behoren bij de grootste van Groot Brittannië. De nieuwe verpakking vervangt de “Grown By Us” range.
Publicatiedatum: