Consumentenwensen
Dit jaar is het centrale thema Food and future: the consumers wishes. De bezoekers en de professionals van Monsanto onderzoeken met elkaar wat de toekomst in petto heeft voor groenten en de wensen van de consument. Welke kleuren, vormen en smaken willen eindgebruikers, welke trends zijn in aantocht en vooral: hoe kunnen we daar op inspelen?Tijdens de Living Proof open dagen kunnen bezoekers de producten en service van Seminis in de praktijk zien, voelen, proeven en bespreken. Seminis zal een breed assortiment voor Noord-Europa laten zien in het demoveld, waaronder bloemkool, broccoli, kool, spinazie, prei, uien, wortelen en sla. Professionals uit het segment van de open veldproductie uit de Benelux, Engeland, Duitsland, Zweden en andere Noord-Europese landen ontmoeten in Enkhuizen. Daar zullen zij bestaande producten en nieuwe introducties van Seminis bespreken, evenals de toekomst van consumentenwensen.
Meer informatie over dit evenement is te vinden op www.monsanto.com/livingproof.