Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Hollands Vers Service:

"Wij geloven sterk in persoonlijke benadering"

Je kunt het vandaag de dag zo gek niet verzinnen, of er is wel een webshop voor. Alles, maar dan ook alles is te krijgen door een paar simpele klikjes op een button, thuis vanuit de luie stoel. Met alle voor- en nadelen van dien. Natuurlijk, een hoop gemak. Maar je kunt de producten niet aanraken, niet passen, niet ruiken, niet proeven. Daarbij weet je niet exact wie de leverancier is. Die heeft weliswaar een naam, maar het gezicht daarachter zie je maar zelden, zodat de afstand tot de consument vrij groot blijft. Hollands Vers Service, ook een webshop, pakt het heel anders aan, meldt Kliknieuws.



Bij Hollands Vers Service kun je niet alleen kaas, maar ook alle groentes, fruit, eieren, vlees, brood en aardappelen bestellen. Gemakkelijk besteld, snel thuis bezorgd, met de garantie van verse en kwalitatieve producten én goedkoop. Bovendien voegt Hollands Vers Service nog een extra dimensie toe aan de webshop: je wéét wie de leverancier is en kunt hem zelfs persoonlijk ontmoeten!

'Service with a smile': met een vriendelijke glimlach kijken Elmar Hartjes en Paul Clijsters je aan vanaf de homepage van hun webshop www.hollandsversservice.nl. Met hun bakfiets als nostalgisch middelpunt. Beide heren zijn de grondleggers van Hollands Vers Service. Of beter: ze zíjn Hollands Vers Service. Maar wat is Hollands Vers Service precies? "Het is een webwinkel voor kaas, groente, fruit, vlees, brood, eieren en aardappelen", vertelt een trotse Paul Clijsters, de 'kaasman' van het duo. "We leveren aan huis, vooralsnog alleen in de provincies Noord-Brabant, Limburg en Gelderland. Ons assortiment kaas is gigantisch. Liefst 240 soorten kunnen we leveren, uit binnen- en buitenland. Veel kazen zijn natuurgerijpt, zonder extra toevoegingen, zodat de kwaliteit erg hoog is."

Elmar is 'de groenteman' van het stel: "We leveren ook alle groentes, afhankelijk van het seizoen. Vers én vers-gesneden, zo men wil. De groentes komen zoveel mogelijk van telers uit de buurt, zodat we ook écht vers kunnen leveren. Ook het fruit dat we leveren komt in veel gevallen van lokale telers en is op kleur geplukt. Dat betekent dat het echt rijp en dus smaakvoller is. Daarnaast leveren we eieren en aardappelen en is er voor de mensen die graag biologisch eten een compleet biologisch groentepakket voorhanden."

Beste van twee werelden

Hollands Vers Service combineert het beste van twee werelden: aan de ene kant het internetgemak van bestellen en thuisbezorgen (met de garantie van kwaliteit en een lage prijs), aan de andere kant de persoonlijke benadering waar Paul en Elmar sterk in geloven. "Vaak bezorgen we zelf", aldus Paul. "Natuurlijk niet met de bakfiets. Die wordt soms wel ingezet, maar om alle producten echt kakelvers bij de mensen thuis te krijgen hebben we speciale gekoelde bestelbusjes met alles er op en er aan, waarin de producten keurig netjes uitgestald liggen. Maar de bakfiets zegt wel iets over onze werkwijze. Wij kiezen voor het persoonlijke contact, de warmte van een persoonlijk gesprek met onze klanten. Onze klanten zijn geen nummers, het zijn de mensen waar we het voor doen, elke dag opnieuw."

Elmar beaamt dat: "Bij ons is het niet kistje afleveren, afrekenen en tot ziens! We gaan graag een gesprek aan, laten de mensen proeven van onze producten, zodat ze ook weten wat er allemaal voor lekkers en gezonds te koop is. Net zoals het vroeger ging, als de melkboer of bakker wekelijks aan de deur kwam. We zijn verbonden met onze klanten. Dus kiezen we ook onze groenten en fruit zelf uit, zodat we zeker weten dat het goed zit. Slechte producten, dat kunnen we echt niet hebben!"

Prijs en bezorging

Bij Hollands Vers Service geldt: voor 12.00 uur besteld, volgende dag vers in huis. "In de toekomst willen we nog dezelfde dag leveren", vertelt Elmar, "maar dat kan alleen als we groeien." Daarbij is de prijs scherp. Paul: "Per kilogram kaas zijn we minimaal 1 euro goedkoper dan de supermarkten, de prijs voor groentes ligt ongeveer gelijk."

Bij bestellingen onder de tien euro rekent Hollands Vers Service slechts € 2,50 bezorgkosten, ook een stuk goedkoper dan andere webwinkels. En er wordt serieus gedacht over gratis bezorgen, maar ook dat hangt af van het succes van de nieuwe formule. Bestellen kan uiteraard via de webshop, maar mensen die de voorkeur geven aan een belletje, kunnen ook telefonisch bestellen. Betalen kan dus ook gewoon contant aan de deur.

Klant van de week

Iedere week wordt uit de webshopbezoekers een klant van de week gekozen. Die kan voor 12,50 euro besteden in de webshop. "Maar natuurlijk willen we alle klanten in de watjes leggen", zegt Paul. "Daarom werken we ook met een spaarpuntensysteem, waarmee de klant kan sparen voor mooie kortingen. We streven er echt naar om met onze klanten een langdurige relatie op te bouwen. En daar bieden we ze alles voor. Gemak, kwaliteit, een goede prijs en een leverancier die meedenkt. Zoals onze slogan al zegt: 'Onbezorgd thuis bezorgd'!"

Meer informatie: www.hollandsversservice.nl

Bron: Kliknieuws
Publicatiedatum: