AGF-producten in lifestyle TV-programma's
De uitgelezen kans om de producten bij hun introductie naar de consument en daarmee de ondersteuning van de verkoop via detaillisten en supermarkten te ondersteunen. De ervaring leert dat presentatie van producten in deze programma’s veel vraag oplevert. Een vraag die sterk wordt beïnvloedt door de duur en de frequentie waarmee het product wordt getoond. Door de nauwe samenwerking met de programmaleiding hebben we de mogelijkheid de agrarische producten op verschillende manier in beeld te brengen.
De TV-kok van het programma gaat bijvoorbeeld bij telers op zoek naar achtergrondinformatie over de eigenschappen van de producten. Gewapend met die kennis maakt hij vervolgens speciaal aangepaste gerechten. In herhalingen worden de producten met enige regelmaat in het culinaire deel van het programma gebruikt, in beeld worden gebracht tijdens de bereiding of tijdens de consumptie.
Teneinde een optimaal rendement met deze vorm van product promotie te bewerkstelligen berichten wij naar alle, bij ons bekende, groothandelsbedrijven, detaillisten, exporteurs en andere belanghebbenden over de producten die in het programma gaan worden behandeld.
In de uitzending van 18 december a.s. besteedde Jeremy Vermolen gericht aandacht aan de volgende producten: Bloedbessen, Oranje paprika, 1 Calory Snack Radijs, ’n JOYFood Zwarte Knoflook en Eetbare Bloemen voor een feestelijke kerst. Zie bijlage.
De uitzending wordt herhaald op 1ste Kerstdag.
Klik hier om de uitzending te bekijken