Uitzonderlijke opbrengst Spaanse marketingcampagne Rosa Tomato

De eerste Rosa Tomato marketingcampagne, uitgevoerd door de Vereniging van Traditionele Tuinders en Amigos de la Huerta del Alto Aragón, werd afgesloten met een opbrengst van meer dan 600.000 kilo en een economische waardering van meer dan een miljoen euro naar 130 producenten.

Markten zijn geopend in Zaragoza, Barcelona, Huesca, San Sebastian, Pamplona, Victoria en Madrid, waar men 75.100 kilo verkocht. "De gegevens aan het einde van de campagne zijn uitzonderlijk", volgens een woordvoerder.

De campagne van 2011 leverde nieuwe verwachtingen en heeft gezorgd voor meer zakelijke contacten. De som van initiatieven en resultaten zijn een goede garantie om de naam C'alial te verkrijgen. Het uiteindelijke doel is om de productie te verhogen en markten te openen.

Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven