Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Teun Messemaker van GDL:

“Wij denken echt in het belang van de klant”

Tholen – Begin van het jaar werd GDL opgericht door Teun Messemaker, die al ruim 23 jaar ervaring heeft in de logistieke sector. De bedrijfsnaam staat voor 'Great Dragon Logistics', de naam van de partner in het Verre Oosten met vestigingen in Zuid-Korea en China. GDL heeft, naast de partner in het Verre Oosten, agentschappen in o.a. Brazilië, Argentinië, Ecuador, Peru en Egypte waarvandaan producten worden verscheept. "Op dit moment doen wij veel in vis maar we willen onze diensten in de groenten- en fruitsector graag uitbreiden", vertelt Teun.

Als nvocc verzorgt GDL het hele traject, zeevracht en havenafhandeling, van deur tot deur. Klanten zijn o.a. producenten op locatie en importeurs in Europa. Teun vertelt ook mensen bij elkaar te brengen. "GDL helpt een producent van een bepaald product die hier een leverancier zoekt, maar ook andersom", vertelt hij. "Wij zijn logistiek dienstverlener in de breedste zin van het woord."


Teun Messemaker met links naast hem Daniel Briso van Agropar/Brazilië

In 2010 hoopt GDL nog meer aan de naamsbekendheid te kunnen werken, mede door zich verder te ontwikkelen in de AGF-sector. “Na een klein jaartje weten velen ons al te vinden maar dat hopen we nog verder uit te kunnen breiden”, aldus Teun. Volgens hem onderscheid GDL zich door het persoonlijke contact, kennis van de klant, en flexibiliteit. "Wij willen een stabiele en betrouwbare partner zijn waarbij service hoog in het vaandel staat."

GDL zet zich écht in voor de klant. Als er problemen zijn gaan zij graag in gesprek met de desbetreffende partij om de klanten bij te staan. "Waar onze klant de moed allang heeft opgegeven zorgen wij ervoor dat alles goed wordt geregeld en de volgende keer weer bij ons terug komt." Daarnaast wil GDL mogelijke kostenbesparingen duidelijk maken en de klant bewust maken verder te kijken dan hun neus lang is. "Ze moeten niet alleen naar de zeevracht kijken maar naar het totaalplaatje", aldus Teun. "Wij denken echt in het belang van de klant."

Voor meer informatie:
Teun Messemaker
GDL (G.D. Logistics)
Oslo 12
2993 LD Barendrecht
Tel. 0180 635224
Fax 0180 635225
www.gdlog.com