DESIRE promotie marketing voor agrarische producten
Het promotie marketing concept dat EPI heeft ontwikkeld is een hulpmiddel voor telers, telersverenigingen en handelsbedrijven, in de agrarische sector, om verwachte piekproducties optimaal te kunnen inzetten voor werven van nieuwe klanten, verhogen van penetratiegraad en vergroten van de verkoopvolumes bij bestaande klanten. DESIRE staat voor een pull-thru marketing methode waarbij de consument wordt gestimuleerd om te reageren op “aanbiedingen” bij deelnemende supermarkt- of detailhandelsbedrijven.
De promotie methode is zodanig opgezet dat de stimuli als een uitdijende olievlek grotere groepen van consumenten bereiken. DESIRE promotie marketing is inzetbaar voor allerlei verschillende agrarische producten en is gebaseerd op ketensamenwerking. Bijkomend voordeel is dat het handelsorganisaties helpt om een meer innige samenwerking met hun klant te bewerkstelligen. Daarnaast helpt het de verkoopafdeling om gericht aandacht te vestigen op een bepaald product.
Desire promotie marketing is optimaal te combineren met generieke product promoties die her en der in de agrarische sector worden ingezet zoals bijvoorbeeld het HOLLAND PRODUCE.NL, Geschmackhaus, Colourfultaste winkeldemonstraties en de Floriade promotie.
Kenmerkend voor DESIRE : laagdrempelig, low cost/ high impact en veelzijdig inzetbaar.
Voor meer informatie:
Peter van Zeijl
Exquisite Products & Innovations
[email protected]
Tel. 0651218880