Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FresQ in een nieuw jasje

FresQ bestaat dit jaar acht jaar. Acht jaar waarin de organisatie samen met haar leden sterk gegroeid is. In die jaren is er veel gebeurd. Er waren continue ontwikkelingen, bijvoorbeeld op het gebied van afzet, milieu, voedselveiligheid en automatisering. FresQ is daarin zeer actief. De ene keer als initiator, de andere keer als ondersteunende partij. De huisstijl met haar prominente oranje kleur en het zo bekende logo kenmerkt daarbij het vooruitstrevende en open karakter van FresQ.



Waarom een nieuwe jas

De nieuwe jas is ontworpen om aan te geven dat FresQ genoeg kansen ziet om zich verder te ontwikkelen. Zij wil met de nieuwe huisstijl aangeven dat zij met een open blik naar de toekomst kijkt. Daarbij blijven de kernwaarden van FresQ ‘innovatief, ondernemend en maatschappelijk betrokken’ hoog in het vaandel staan. Het vooruitstrevende oranje is dan ook gebleven, evenals het ovale logo. Maar daar hebben we het versfrisse groen aan toegevoegd. Daarnaast is de styling van de huisstijl compleet anders dan voorheen. Wat nog meer gewijzigd is, is de manier waarop we onze slogan ‘the quality makers’ naar voren brengen. FresQ staat immers voor een belangrijke groep van telers die kwaliteit voorop hebben staan.

Wat en wanneer

Alle uitingen van FresQ worden voorzien van de nieuwe huisstijl. Om kapitaalvernietiging en extra belasting van het milieu te voorkomen voert FresQ de nieuwe huisstijl gefaseerd in. Van een aantal communicatiemiddelen in de oude huisstijl is de voorraad op. Deze verschijnen vanaf vandaag in de nieuwe huisstijl. Zo hangen vanaf vandaag de nieuwe banieren voor het pand van FresQ en ook de FresQrant van december verschijnt in de nieuwe huisstijl.

Publicatiedatum: