P8 Marketingcampagne
Winkeldemonstraties paprika groot succes
De 800 winkeldemonstraties in Nederland en Duitsland zijn een dominant onderdeel in de totale campagne. "Uiteindelijke doelstelling is om consumenten aan te zetten tot kopen van (meer) paprika. In de demonstraties en in de recepten die uitgedeeld worden, wordt de paprika dan ook neergezet als hoofdbestanddeel van de maaltijd."
"Vanuit P8 is het vergroten van de vraag, één van de hoofddoelstellingen. De Nederlandse handelsbedrijven hebben hierin een belangrijke rol. Als P8 moeten we hén instrumenten geven, ter promotie van de paprika, waar ze ook zelf belang bij hebben. Uit de tussenevaluatie blijkt dat de winkeldemonstraties effect hebben en daarmee wordt de doelstelling bereikt."
Voor meer informatie informatie over de P8 promotiecampagne, kunt u contact
opnemen met Gerrit Jan Kornet.
Bron: Nieuwsbrief Florpartners
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector: