Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jan Linders lanceert kerstcampagne ‘Onvergetelijke feestdagen’

Jan Linders heeft de kerstcampagne 2017 gelanceerd. Het thema is 'onvergetelijke feestdagen'. De campagne kent een crossmediale aanpak met een belangrijke rol voor het kerstmagazine én een exclusieve samenwerking met sterrenkok René Brienen van Brienen aan de Maas. Nieuw dit jaar is de productie van een kerstcommercial, die op de regionale omroepen te zien zal zijn.
In de commercial wordt het 'feel good' gevoel van de campagne geladen: samen zijn met de mensen van wie je houdt, het ophalen van herinneringen én het creëren van nieuwe tradities. De commercial laat de verbindende rol van Jan Linders als supermarkt zien. En uiteraard spelen de versproducten uit het zuiden én de recepten uit het kerstmagazine een glansrol in de productie.


Groentenrijk kerstrecept van sterrenkok René Brienen: Couscous van bloemkool en romanesco met ras el hanout en een gefrituurd ei

Exclusieve samenwerking
Exclusief voor Jan Linders en voor het kerstmagazine selecteerde sterrenkok René Brienen van restaurant Brienen aan de Maas (één Michelin ster) de lekkerste traditionele kerstrecepten en gaf ze een subtiele, spannende twist. Uiteraard met alle prachtige en verse streekproducten als basis voor onvergetelijke feestgerechten. Heerlijke soepjes, Limousin rundvlees, mooie rollades, kleurrijke groentegerechten en zoete desserts uit eigen streek, zoals van de beste supermarkt in vers* verwacht mag worden. In het magazine worden ook suggesties gedaan voor bijpassende wijnen én (speciaal)bieren. De samenwerking met Brienen komt ook tot uiting in een culinair spreekuur, waarbij René Brienen live op facebook (23 december om 15.30 uur) culinaire vragen van consumenten zal beantwoorden.

Assortiment en supermarkten
Vanaf vandaag ademen alle 60 Jan Linders supermarkten de sfeer van de campagne. Natuurlijk wordt in assortiment én in het wekelijkse sterke actiepakket een focus gelegd op de mooiste (streek)producten om de feestmaand onvergetelijk te maken.

Publicatiedatum: