Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

China: klantenbinding door sterke merken

"Harvest Land International Trading is een breed opererende handelsonderneming, die werkt aan de ontwikkeling, productie en marketing van zowel Chinese als buitenlandse groenten en fruit. We werken nauw samen met verschillende Chinese en buitenlandse grootschalige teeltbedrijven, zodat we de beste kwaliteit aan consumenten kunnen leveren," zegt Jane van Harvest Land International Trading.


Het team van Harvest Land International Trading

"Ons team bestaat uit experts met meer dan tien jaar ervaring in de fruitsector. Om de hoge kwaliteit van onze producten te garanderen, hanteren we strenge controles in elke fase van de leveringsketen. Voordat we een partnerschap met een teeltbedrijf aangaan, onderzoeken we eerst nauwgezet de omstandigheden van dat bedrijf, zoals de teeltomgeving, de geografische ligging, de watervoorraad en de kwaliteit van de lucht en de boden. Tijdens het productieproces let ons technisch personeel goed op het gebruik van meststoffen en gewasbeschermingsmiddelen. Aan het begin van het teeltseizoen zijn onze inspecteurs op locatie aanwezig en houden ze de doelstellingen qua opbrengst in de gaten. We hebben bijvoorbeeld ons eigen kantoor in Canada, zodat we daar beter kwaliteitscontroles uit kunnen voeren."


Geïmporteerde kersen


Een kersenveld in het buitenland

"We hebben bijvoorbeeld voor onze granaatappelen uit Tunesië een aantal standaarden opgesteld voor gewicht, kleur, formaat, zoetheid en oogsttijden. Ook hebben we een gestandaardiseerde verpakking om het fruit beter te beschermen tijdens transport en opslag. Onze sorteermachines en onze nauwkeurige manier van werken hebben de lat hoger gelegd voor de rest van deze sector."


Granaatappelen van Fruitkii 


Fruitkii-granaatappelen

"Ons merk Fruitkii staat voor welvaart, versheid, smaak en gezondheid. Het is fruit van hoge kwaliteit, dat zowel in China als in de rest van de wereld wordt vermarkt. We werken op dit moment nauw samen met Chinese en buitenlandse grootschalige supermarktketens en e-commerce-platforms, maar leunen ook op kleinere online ondernemers en distributeurs. Verder hebben we handelskantoren opgezet in Beijing, Sjanghai, Guangzhou en Xi'an. Daardoor hebben we een enorm handelsnetwerk tot onze beschikking. Terwijl we geleidelijk aan onze markten in de grote en middelgrote steden van China ontwikkelen, kijken we ook naar kleinere steden. Op deze manier kunnen nog meer consumenten toegang krijgen tot ons fruit."


Granaatappelen aan de boom

"Het inkomen van consumenten en het bewustzijn over voeding is in de afgelopen jaren toegenomen. Consumenten zijn nu meer gefocust op smaak dan op prijs. Dit geldt zowel voor Chinees als voor geïmporteerd fruit. De kennis van fruitkwaliteit kan ervoor zorgen dat klanten op de lange termijn aan ons verbonden blijven en een goed merk is de beste manier om dit te bewerkstelligen," zegt Jane tot slot.

Contact:
Ye Jing
Harvest Land International Trading Co., Ltd
Publicatiedatum: