Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
ontwikkeld door TNI en Hoogvliet

Dierenshaker verhoogt groentenconsumptie kinderen

Tholen - In samenwerking met TNI heeft supermarktketen Hoogvliet een speciale kidsbeker ontwikkeld als verpakking voor snacktomaten, komkommers en paprika's. De verpakking heeft een character met dieren, met als doel de groentenconsumptie onder kinderen te verhogen. "De kinderen vinden het geweldig en komen zo ook nog eens sneller in aanraking met de snackgroenten."



"Momenteel voeren wij deze verpakking exclusief. We hebben deze verpakking sowieso tot het einde van het jaar en dan kijken we of we het een vervolg geven", vertelt AGF Category Manager Ed van Venrooij. Momenteel zitten er Hollandse kasgroenten in de beker, maar hij sluit niet uit dat dit in het winterseizoen wordt opgevolgd met importproduct.

Voor meer informatie:
Ed van Venrooij
Hoogvliet
Tel: 0172 - 418283
ed.vanvenrooij@hoogvliet.com
www.hoogvliet.com