Prof. Cor Molenaar:

Nervositeit in online food

Lang bleef het relatief rustig in de foodsector. Boodschappen doen was een fysieke activiteit, waar internet weinig mogelijkheden bood enkele kleinschalige projecten daargelaten. Terwijl de non-food sector steeg naar een marktaandeel van ongeveer 10%, bleef food steken op een kleine 1%. Maar dat is nu snel aan het veranderen. Klik hier om de analyse van Prof. Cor Molenaar te lezen

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.