
Directeur ADN Mark Heemskerk presenteert de visie van ADN
ADN heeft ongeveer twee ton aan extra geld kunnen vrijmaken om een aantal sporen uit te zetten die een goede toekomst voor de groenteman met een goed rendement beloven. Maar om het plan goed uit te rollen zijn extra sponsoren nodig. Het team van ADN was verheugd dat ongeveer 50 ketenpartners zich hadden aangemeld voor de tactiek bespreking afgelopen woensdag 30 november. ADN wil de groenteman verbinden, ontzorgen, ondersteunen en inspireren. ADN gaan door met het uitrollen van 'Groenteman met ster' die de komende jaren een centrale rol binnen de AGF Detailhandel moet gaan spelen. Mark introduceerde ook bedrijfsadviseur Andrea Paffarini. Hij gaat hun verhaal 'op de weg' brengen en daarmee nieuwe leden werven.

Andrea Paffarini is sinds oktober 2016 ADN-bedrijfsadviseur 'op de weg'
Er is positiviteit in de branche, de meeste groentenmannen zijn goed gestemd, liet Mark weten. Een punt van zorg is de toekomst. "Er is een groot probleem met de bedrijfsopvolging en verkoop van bedrijven", zei Mark. Hij verwacht dat het Groenteman met ster concept hier ook een oplossing biedt.
Klik hier voor de fotoreportage