SUNSET sluit aan bij de Movember beweging
Gedurende de hele maand zal op de verpakkingen van SUNSET Kumato een label in de vorm van een leuke snor te zien zijn om de gezondheid van de man onder de aandacht te brengen. Consumenten worden aangemoedigd om het label te verwijderen en te poseren met de snor en hun foto posten met behulp van hashtag #MoKumato op sunsetgrown.com
Naast de facelift van Kumato's verpakkingen heeft SUNSET 18.000 euro gedoneerd aan de Movember Foundation, wat gebruikt zal worden voor de financiering van programma's ter verbetering van de gezondheid van mannen.
"Wij zijn trots de Movember Foundation voor de tweede jaar op een rij te kunnen ondersteunen," zegt Paul Mastronardi CEO. "Bij SUNSET streven we ernaar om een gezonde levensstijl te ondersteunen door het aanbieden van makkelijke en gezonde recepten. Movember is een belangrijk doel omdat er vaak geen aandacht wordt besteed aan de gezondheid van de man of de ernst wordt onderschat. Wij willen helpen dit onder de aandacht te brengen en steunen waar we kunnen.
SUNSET zal ook een maand lang wekelijkse giveaways hosten op social media om de consument meer te betrekken bij deze beweging. Om meer te weten te komen, bezoek sunsetgrown.com