
Spelen met kleur
"Feit is dat de horecasector steeds meer onder druk komt te staan. Daarom willen we ons risico spreiden en zijn we een consumentenconcept opgestart. We bieden op dit moment acht verschillende mixen en het assortiment zal in de toekomst verder worden uitgebreid. De combinaties in de cups zijn heel veelzijdig. Zo hebben we bijvoorbeeld de partymix, met pinda's en rijstkoekjes of de veggie chips met rode biet, zoete aardappel en wortel. De combinaties en verpakking zijn beiden zeer kleurrijk en de reacties op Tavola waren alvast zeer positief", concludeert Peter tevreden.

40% van de producten van de Notekraker wordt geëxporteerd. Met het concept Pernoix zal het bedrijf zich in eerste instantie op België richten. "Met onze acht smaken zullen we hier eerst testen hoe het in de markt valt. Daarna gaan we ook andere landen benaderen. We zien het heel positief tegemoet." AGF-handelaren zijn een belangrijke doelgroep voor het bedrijf. "Groenten en fruit en onze producten gaan hand in hand."
Voor meer informatie:
Peter De Brauwer
De Notekraker bvba
't Lindeke 10
B-8880
St. Eloois - Winkel (België)
www.denotekraker.eu