Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

€ 8.000,- opgehaald voor goede doel tijdens Leo Ammerlaan-loop

Zaterdag 6 februari jl. vond de zesde editie plaats van de Leo Ammerlaan-loop, een jaarlijks terugkerend evenement waarbij jong en oud zich sportief inzet voor het goede doel. Het parcours van de Leo Ammerlaan-loop gaat door de kassen en bedrijfsruimte van Plantenkwekerij Leo Ammerlaan. Het parcours, de bijzondere sfeer en vele toeschouwers zorgen elk jaar voor meer deelnemers. De hardlopers maken tijdens de loop op sportieve wijze kennis met de moderne glastuinbouw. De opbrengst van de Leo Ammerlaan-loop komt geheel ten goede aan één of meerdere goede doelen.



Als hoofdsponsor van de Leo Ammerlaan-loop is Royal Brinkman trots op het hoge aantal deelnemers aan de diverse afstanden en het totaalbedrag van € 8.000,- dat is opgehaald voor de goede doelen War Child en Baobab Kids.

Deelnemers kunnen de uitslagen en gelopen tijden hier raadplegen.
Publicatiedatum: