Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tomaten in de sport: Greenco lanceert ‘Sportief Snacken’

Greenco, teler en verpakker van snackgroenten uit het Westland gaat sport inzetten bij het verder uitbouwen van haar merk Tommies. Greenco vermarkt jaarlijks 60 mln. tomaten, paprika's en snackkomkommers.

In Nederland krijgt iedereen het advies om 200 gram groente per dag te eten. Slechts 5% van de volwassenen haalt dit en van de kinderen tussen 7 en 18 jaar eet slechts 1% de aanbevolen hoeveelheid groente. Omdat de snackgroenten altijd en overal te eten zijn, vormen ze volgens Greenco dé oplossing om de groenteconsumptie te verhogen. Samen met het Haarlemse sportmarketingbureau 2Basics is de campagne 'Supporter van Sportief Snacken' ontwikkeld, waarbij wordt ingezet op bekendheid en distributie via sportclubs.

Yvonne Vanlier, Manager marketing en communicatie Greenco: "Het belang van gezonde voeding is niet eerder zo groot geweest. Maar het is voor veel
mensen nog steeds geen vanzelfsprekende keuze al helemaal niet als het
over snacken gaat. Daar kunnen wij met Tommies echt iets aan doen.

Niet alleen in de winkel, maar juist ook op plekken waar mensen iets kleins eten, een tussendoortje nemen. Wij zien bijvoorbeeld kansen om aan te
sluiten bij een beweging als de gezonde sportkantine. We hebben de ambitie om op alle sportclubs met onze Tommies verkrijgbaar te zijn.

2Basics gaat ons helpen om dit te realiseren." "Wij zijn natuurlijk erg blij met de komst van Greenco" voegt Ziggy Tabacznik van 2Basics daar aan
toe.

"Het laat goed zien dat je de breedtesport uitstekend kunt benutten als
marketingkanaal en niet alleen als maatschappelijk sponsorproject. Greenco neemt hiermee het voortouw om een nieuwe foodcategorie binnen het sportkanaal te introduceren. Wij zijn er trots op daaraan mee te mogen werken."

Voor meer informatie:
Greenco (Tommies)
Yvonne Vanlier
[email protected]
017 4612520
Publicatiedatum: