Nu ook orders doorgeven en monitoren via De Winter Logistics app
'We zijn er voorstander van om meer digitaal met onze klanten te gaan communiceren. We zijn ervan overtuigd dat hierdoor de kwaliteit en de betrouwbaarheid van onze dienstverlening verder toenemen', verklaart directeur Marianne de Winter de stap naar een eigen app. Nu nog geven onze klanten hun orders via telefoon, e-mail of fax. Het klanttevredenheidsonderzoek heeft aangetoond dat acht van de tien klanten een smartphone op zak hebben. Als belangrijkste aanbeveling kwam dan ook uit het onderzoek naar voren dat mobiel orders opgeven een grote wens was.
Hoge gebruiksvriendelijkheid
Via de app is het niet alleen mogelijk een transportopdracht te plaatsen, ook kan de gebruiker na het plaatsen van een order via deze app de track and trace informatie monitoren. Om de gebruiksvriendelijkheid te optimaliseren is de app heel functioneel uitgevoerd. Wel is uiteraard een werkende internetverbinding vereist. De komende maanden zal de app gefaseerd in gebruik worden genomen. Die fasering heeft alles te maken met de betrouwbaarheid die we in acht nemen. Uitsluitend Nederlandse opdrachtgevers van De Winter Logistics kunnen van de app gebruikmaken. Marianne de Winter: 'We laten onze klanten zelf bepalen hoe zij hun orders willen plaatsen. Voorop staat dat we blij zijn met elke (digitale) order.'
Voor meer informatie:
Marianne de Winter
De Winter Logistics
0174-615333
www.dewinterlogistics.nl