90-jarig Combilo introduceert nieuw logo
In de vernieuwde huisstijl heeft het vers aspect veel meer aandacht gekregen. Met die verandering speelt Combilo in op de groeiende behoefte bij de internationale consument aan verse, eerlijke producten die duurzaam zijn geproduceerd.
Ook geeft de huisstijl het bedrijf een veel moderner imago. 'De bestaande versie van het logo dateerde alweer uit begin jaren tachtig. De vormgeving is aangepast aan deze tijd, met behoud van de kernwaarden die onze afnemers koppelen aan Combilo. Voor een bedrijf als het onze is het belangrijk dat we ook nieuwe generaties blijven aanspreken', zegt directeur Harro van Rossum van het familiebedrijf, dat in 1924 in Loosduinen is opgericht.
De komende maanden zullen steeds meer uitingen van de nieuwe huisstijl zichtbaar worden. Met name de website combilo.nl en de vrachtwagens worden gesierd door indrukwekkend beeldmateriaal waarin de kleurrijke en verse groenten en fruit een opvallende hoofdrol spelen. Afgelopen zaterdag is de eerste nieuw bestickerde vrachtwagen - evenals de website combilo.nl - onthuld aan het personeel waar de dynamiek een duurzaamheid van het bedrijf en de sector waarin zij werkzaam zijn, goed zichtbaar zijn geworden.
www.combilo.nl