Univeg maakt ideeën bekend om AGF-consumptie te stimuleren
UNIVEG neemt zijn verantwoordelijkheid op en wil dit probleem aanpakken zegt Francis Kint, CEO van de UNIVEG-groep. "Op vorige edities van Fruit Logistica hebben wij onze verticale integratie van de keten benadrukt. Voorbeelden hiervan zijn onze groeiende operaties wereldwijd en onze continue investeringen in 'state-of-the-art' service centra in onze belangrijkste markten."
Dhr. Kint vervolgt: "UNIVEG onderneemt actie tegen deze stabiele en zelfs afnemende consumptie in Europa en wil hierin een belangrijke rol spelen. UNIVEG gaat steeds vaker proactief en in partnership met onze retailklanten op zoek naar producten en oplossingen die de consumptie in de komende jaren kan doen stijgen. In Berlijn is er een groot gedeelte van onze stand gewijd aan onze acties die aankoop moeten stimuleren. Er wordt getoond dat onze producten wel eenvoudig in gebruik zijn en de eet-ervaring versterken. We tonen ook hoe we herhaalde aankoop van producten wensen te stimuleren om zo weerwerk te bieden aan deze pan-Europese trend."
Voor meer informatie, bezoek onze stand op Fruit Logistica 2014 – Hall 5.2 – STAND A-03.