Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Tijdens Fruit Logistica Berlijn 2014

Univeg maakt ideeën bekend om AGF-consumptie te stimuleren

Op Fruit Logistica 2014, dat plaats vindt van 5 tot 7 februari in Berlijn, zal UNIVEG een brede waaier aan producten en oplossingen in de schijnwerpers zetten, die het ontwikkeld heeft om de promotie en consumptie van vers fruit en groenten te stimuleren. Ondanks een groter wordend bewustzijn van de noodzaak om gezond te eten, blijkt uit uitgebreid onderzoek op zowel Europees niveau als nationaal niveau in de EU dat in de meeste landen de consumptie van fruit en groenten per hoofd van de bevolking in het beste geval gelijk blijft, maar in vele gevallen zelfs afneemt. Hiervoor kunnen een aantal veelvoorkomende redenen opgesomd worden. Veranderde eetgewoonten, de perceptie dat vers fruit en groenten moeilijk te bereiden zijn en een algemeen gebrek aan kennis over het beschikbare gamma evenals over de bereidingswijze en het gebruik zijn hier slechts enkele voorbeelden van.

UNIVEG neemt zijn verantwoordelijkheid op en wil dit probleem aanpakken zegt Francis Kint, CEO van de UNIVEG-groep. "Op vorige edities van Fruit Logistica hebben wij onze verticale integratie van de keten benadrukt. Voorbeelden hiervan zijn onze groeiende operaties wereldwijd en onze continue investeringen in 'state-of-the-art' service centra in onze belangrijkste markten."

Dhr. Kint vervolgt: "UNIVEG onderneemt actie tegen deze stabiele en zelfs afnemende consumptie in Europa en wil hierin een belangrijke rol spelen. UNIVEG gaat steeds vaker proactief en in partnership met onze retailklanten op zoek naar producten en oplossingen die de consumptie in de komende jaren kan doen stijgen. In Berlijn is er een groot gedeelte van onze stand gewijd aan onze acties die aankoop moeten stimuleren. Er wordt getoond dat onze producten wel eenvoudig in gebruik zijn en de eet-ervaring versterken. We tonen ook hoe we herhaalde aankoop van producten wensen te stimuleren om zo weerwerk te bieden aan deze pan-Europese trend."

Voor meer informatie, bezoek onze stand op Fruit Logistica 2014 – Hall 5.2 – STAND A-03.
Publicatiedatum: