Laat uw website testen voor het goede doel
Door het enthousiasme van onze klanten en het team gaat JEM-id zich ook dit jaar het weekend voor kerst weer 24 uur opsluiten om dingen te ontwikkelen voor het goede doel. Zo gaan we in deze 24 uur onder andere websites testen want vinden uw klanten de producten die ze nodig hebben wel zo makkelijk als u denkt? Al het geld dat we met deze actie ophalen gaat rechtstreeks naar het goede doel: stichting Care for Children.
Tijdens Serious Development Request, dat op vrijdag 20 december om 10.00 start en doorgaat tot en met zaterdag 21 december 10.00, zitten onze testpanels (afgestemd op uw doelgroep) klaar om uw website te testen op basis van diverse scenario's die we samen met u bepalen. Zo zullen onze testpanels onder andere gaan testen of ze op een makkelijke manier kunnen vinden welke producten en/of diensten u aanbiedt en of uw website nu wel echt zo gebruiksvriendelijk is als u denkt.
Door dit te onderzoeken en te verbeteren verhoogt u niet alleen het aantal bezoekers dat terugkeert naar uw website, maar uiteindelijk zal dit ook zorgen voor meer omzet aangezien ruim 90% van de bedrijven zich online oriƫnteert voordat ze aankopen doen. Na afloop van de testen ontvangt u een rapport met knel- en verbeterpunten evenals positieve punten waarmee u uw website nog gebruiksvriendelijker in kunt richten. Steun ook het goede doel en laat uw website testen. Mee doen is simpel. U hoeft alleen een mailtje te sturen naar [email protected] Op deze website vindt u extra informatie over onze acties en het laten testen van uw website.