Succesvolle Business Boost Borrel 'To Brand or not to Brand'
Tijdens de Business Boost Borrel wordt steeds een ander thema belicht. Ondernemers vertellen passievol over een onderwerp dat altijd terug te voeren is op het runnen van een bedrijf. Zoals bergbeklimmen (haal het uiterste uit jezelf) tot slim gebruik (en productie) van energie. Afgelopen vrijdag hield Judith Klute, directeur van ZOZ Concepts, het boeiende betoog 'The Story Behind' over het opbouwen van een merknaam en positioneren van een bedrijf.
Want het klinkt eenvoudig, maar dat is het niet: jezelf zichtbaar maken en onderscheiden. Judith Klute gaf diverse handvatten en tips over deze marketingactiviteit. Waarbij zij de vraag stelde: Wat is het verhaal van jouw bedrijf? Want met een goed verhaal vergroot je de aandacht van consumenten en afnemers. Het verhaal van Judith Klute pakte in ieder geval de volle aandacht van de aanwezigen, die met nieuwe stof konden napraten en netwerken tijdens de afsluitende borrel.
voor meer informatie:
Ferry van Tienen (e-mail)
Greenport People BV
tel.nr (0174) 64 88 05
Of Ruben van den Berg (e-mail)
4SAR
tel.nr (0174) 82 02 30