"Leveranciers hebben hierdoor een concrete aanleiding om met de retailer in gesprek te gaan. Overigens lossen wij niets op, maar bieden we de klanten een tool aan om met hun afnemer in gesprek te gaan. Iedere productgroep heeft wel een 'probleem', of dat nou de prijs, kwaliteit of beschikbaarheid is", vertelt oprichter Martijn Nijhuis. "Het idee is dat we voor de opdrachtgevers heel snel, grootschalig en heel flexibel en goedkoop informatie uit het veld kunnen halen. Voor een basisopdracht betaalt de klant zo'n tien euro per winkelbezoek en dit wordt wat hoger naarmate de complexiteit toeneemt."
Roamler explanimation from Roamler on Vimeo.
Om de mogelijkheden voor de AGF-sector te tonen, deed Roamler in week 43 exclusief voor Primeur een onderzoek naar paprika's in het winkelschap. Wil je het hele artikel lezen en het onderzoek bekijken? Neem nu een jaarabonnement op Primeur en wij sturen het november-nummer nog gratis op!Voor meer informatie:
Christiaan Rijnhout
Roamler
Haarlemmerstraat 121 II
1013 EN Amsterdam
[email protected]
M: +31 642417720
W: www.roamler.com