Ronald Koeman start samenwerking met HAK
Voor Ronald Koeman staat het merk dichtbij hem: "Ik ben van jongs af aan opgegroeid met de groenten van HAK en nog steeds staat bij ons elke week zeker één keer een lekkere Hollandse maaltijd met aardappelen, groenten en vlees op tafel. En laten we eerlijk wezen, op zijn tijd is dat heerlijk."
Volgens Nicole Freid, marketing directeur van de fabrikant, past Koeman naadloos in de nieuwe merkpositionering van HAK en spreekt hij een brede doelgroep aan: "Ronald is nuchter, sympathiek en oer-Hollands en vergeet niet dat voor Ronald geldt: 'what you see, is what you get'. En dat geldt ook voor onze vers verwerkte groenten die binnen 5 uur vers van het land, zichtbaar in de pot zitten en zo op tafel staan."
HAK heeft inmiddels de eerste TV-commercial met Koeman opgenomen in een echt Hollands rodekoolveld in het Noorden van het Land. Reclamebureau Etcetera tekende voor de eerste TV-commercial die op 25 september wordt uitgezonden.