Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Ik ben van jongsaf aan opgegroeid met de groenten van HAK"

Ronald Koeman start samenwerking met HAK

Groentefabrikant HAK heeft voetbaltrainer Ronald Koeman (foto) gecontracteerd om de nieuwe merkcampagne eind september af te trappen. Koeman is de eerste bekende Nederlander die zal optreden in een reeks nieuwe TV-commercials. Met Koeman slaat HAK een nieuwe weg in om het domein van de eerlijke en heerlijke Hollandse maaltijd te claimen.

Voor Ronald Koeman staat het merk dichtbij hem: "Ik ben van jongs af aan opgegroeid met de groenten van HAK en nog steeds staat bij ons elke week zeker één keer een lekkere Hollandse maaltijd met aardappelen, groenten en vlees op tafel. En laten we eerlijk wezen, op zijn tijd is dat heerlijk."

Volgens Nicole Freid, marketing directeur van de fabrikant, past Koeman naadloos in de nieuwe merkpositionering van HAK en spreekt hij een brede doelgroep aan: "Ronald is nuchter, sympathiek en oer-Hollands en vergeet niet dat voor Ronald geldt: 'what you see, is what you get'. En dat geldt ook voor onze vers verwerkte groenten die binnen 5 uur vers van het land, zichtbaar in de pot zitten en zo op tafel staan."

HAK heeft inmiddels de eerste TV-commercial met Koeman opgenomen in een echt Hollands rodekoolveld in het Noorden van het Land. Reclamebureau Etcetera tekende voor de eerste TV-commercial die op 25 september wordt uitgezonden.
Publicatiedatum: