Per 1 mei 2024 zal de dienstverlening van de Werkgeverslijn land- en tuinbouw worden aangepast. De basisdienstverlening blijft kosteloos toegankelijk voor alle agrarisch werkgevers in Nederland. Voor de volledige dienstverlening is het mogelijk om een abonnement af te sluiten.
Basisdienstverlening
De basisdienstverlening blijft voor alle agrarisch werkgevers in Nederland kosteloos toegankelijk. Op de website van de Werkgeverslijn kun je nieuwsartikelen lezen, themapagina's raadplegen en een groot scala aan diverse tools downloaden en gebruiken. Daarnaast is de Werkgeverslijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 12.30 uur voor persoonlijk advies en kunnen vragen ook worden gesteld via de website. De meeste vragen kan de werkgeverslijn zelf beantwoorden. Zo niet, dan legt de lijn de vraag voor aan de cao-onderhandelaars of beleidsadviseurs in hun uitgebreide netwerk.
Aanvullende dienstverlening
Een Werkgeverslijn abonnement maakt het mogelijk om de hele dag te kunnen bellen. Daarnaast is het met het abonnement mogelijk om aan te sluiten bij alle bijeenkomsten. De bereikbaarheid van de Werkgeverslijn is uitgebreider (van 8.30 tot 16.30 uur) en alle tools zijn in alle talen beschikbaar. De Werkgeverslijn informeert vier keer per jaar via een online themavragenuurtje over specifieke onderwerpen en met tutorials over de juiste toepassing van wet- en regelgeving. Werkgevers sluiten vanaf € 163 per jaar een abonnement af.
Dienstverlening voor intermediairs
Ben je intermediair en heb je agrarische klanten en daardoor geregeld een vraag over de verschillende agrarisch cao's? Dan kun je ook een abonnement afsluiten bij de Werkgeverslijn. Je kunt dan gebruik maken van alle basis- en aanvullende dienstverlening, zoals het (telefonisch) persoonlijk advies, het aansluiten bij de bijeenkomsten en als eerste op de hoogte zijn van belangrijk nieuws.