Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bayer doneert levende reclameborden aan de voedselbank van St. Louis

Gedurende de afgelopen maand waren automobilisten op de twee belangrijkste snelwegen van St. Louis getuige van een weldaad aan boerenkolen en snijbiet die groeien op twee ‘levende reclameborden’ , met de iconische St. Louis Arch tegen de achtergrond van de skyline van de binnenstad. De reclameborden, gesponsord door Bayer, zijn nu geoogst en de opbrengst is gedoneerd aan de voedselbank.

Met de welkomstboodschap “St. Louis, Laten we samen groeien” vertegenwoordigen de reclameborden de komst van Bayer naar de regio St. Louis na de voltooiing van de overname van Monsanto. Op het terrein van het voormalige duurzame landbouwbedrijf staat nu het hoofdkwartier van de Onderzoeksafdeling van Bayer. De reclameborden, aan de I-70 noord en de I-64 oost, staan ook voor de toewijding aan de St. Louis regio door een combinatie van gemeenschapszin, landbouw, kunst en innovatie. Elk reclamebord had zijn eigen irrigatiesysteem en werd onderhouden door een hovenier.

Ray Kerins, Senior Vice President and Head of Corporate Affairs van Bayer: “Het idee achter deze reclameborden ontstond ongeveer anderhalf jaar geleden en het was zeer spannend om ze in het echt te zien. Maar we vinden het nog spannender dat deze hierdoor veel lokale families nu verschillende verse groenten kunnen eten. We zijn trots om samen te werken met de voedselbank en we zijn helemaal trots om de boodschap van de reclameborden te herhalen: ‘Laten we samen groeien.’”

Lenora Gooden, Vicepresident of Product Sourcing van de voedselbank: “Verse groenten zijn belangrijk voor een uitgebalanceerd dieet. Helaas is deze voeding vaak duur voor mensen met een laag inkomen. We waarderen de steun van Bayer aan de voedselbank. Deze donatie van verse groenten helpt onze klanten in de regio.”

Naast de reclameborden vult Bayer de donatie aan de voedselbank aan met appelen, suikermais en andere groenten. Er zijn ook meer dan een dozijn Bayer medewerkers die vrijwillig helpen het gedoneerde voedsel uit te laden en te sorteren.

Voor meer informatie:
www.bayer.us 
www.STLFoodbank.org   

Publicatiedatum: