Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
inspelend op groeiende fastfoodvraag naar tomaten

Lipman Family Farms kondigt samenwerking aan met NatureSweet

Lipman Family Farms en NatureSweet gaan samenwerken om het hele jaar door premium tomaten aan te kunnen bieden. NatureSweet gaat prat op hun jarenlange ervaring in het telen in kassen, terwijl Lipman veel ervaring heeft in het bedienen van klanten in de voedingsindustrie.

In het licht van de gestage groei van de betere burger-, fastfood en fast casual restaurants in de Verenigde Staten vereist de veranderende smaak ingrediƫnten met een verfijnde smaak en Lipman Family Farms en NatureSweet dragen hieraan bij.

"Wij zijn verheugd dat we in staat zullen zijn een 52 weken durende bevoorrading van tomaten aan te bieden," zei Kent Shoemaker, directeur van Lipman Family Farms. "NatureSweet staat bekend om hun goede tomaten en vernieuwende verpakking en wij zijn blij onze krachten en expertise te bundelen in een samenwerking. Het is ons doel kenmerken van onze vollegronds geteelde Crimson-tomaten over te dragen op het in kassen geteelde product dat we samen met NatureSweet creƫren. Onze klanten in de voedingsindustrie hebben behoefte aan een premium product en dit het hele jaar door. Ze hebben ook behoefte aan de keuze tussen in kassen of vollegronds geteelde tomaten.

Het gaat om een 100 procent joint venture tussen beide bedrijven met gelijkwaardige investeringen. De tomaten zullen onder een gezamenlijke merknaam op de markt worden gebracht. "Lipman heeft de bevoorrading en bediening van grote aantallen veeleisende klanten in de voedingsdienstverlening volledig onder de knie en wij zijn erin geslaagd uit te groeien tot een niveau om verantwoordelijk in kassen geteelde tomaten te telen," zei Bryant Ambelang, directeur van NatureSweet. "We konden geen betere partner bedenken aangezien we beiden in staat zullen zijn een nieuwe meerwaarde aan ons gezamenlijk klantenbestand aan te bieden."

De samenwerking is uniek. Het is het eerste keer dat in een dergelijk initiatief de grootste spelers in de voedingssector en de leidinggevende tomatenleveranciers samengebracht worden. De start van de samenwerking is voorzien voor oktober 2018.

Voor meer informatie:
Lori Castillo
NS Brands, LTD
Tel: +1 210 861 5320
Email: loricastillo@naturesweet.com
Publicatiedatum: