Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tommies snacken langs de lijn

Met De Veldkantine participeert Greenco in een nieuw totaalconcept voor extra verkoopcapaciteit. De Veldkantine is een compleet ingericht mobiel verkooppunt van waaruit tijdens sporttoernooien of -evenementen warme en koude drankjes en snacks worden verkocht. Yvonne Vanlier, manager marketing en communicatie: "Wij willen met Tommies snackgroenten overal en altijd beschikbaar zijn, ook in het sportkanaal. De Veldkantine is voor ons een mooie manier om een gezond alternatief voor iedereen langs de lijn mogelijk te maken. Met naar verwachting 20 toernooien waarop De Veldkantine alleen al dit jaar wordt ingezet, bereiken we tenminste 25.000 consumenten."


De compleet ingerichte trailer De Veldkantine biedt bezoekers service en gemak langs het veld.

Het is een bekend gegeven. Tijdens een wedstrijd willen bezoekers wat eten of drinken, maar niemand wil naar de kantine om het te kopen. Het gevolg? Verveelde kantinemedewerkers tijdens de wedstrijd en lange rijen als de wedstrijd is afgelopen. Dat moest anders, vonden ze bij Opmerken, de partij die ook Profkantine runt waar ruim 2000 sportkantines bij zijn aangesloten. Carletta Jacobs is als business development manager van Opmerken betrokken bij De Veldkantine. "Vanuit Opmerken zijn we continu bezig nieuwe mogelijkheden te ontwikkelen om meer rendement te halen uit kantineverkopen en gelijktijdig de zichtbaarheid van onze aangesloten merken te vergroten. Het concept van De Veldkantine sluit hier naadloos op aan."

Sterk team
Met een aantal merken die participeren in De Veldkantine werkt Profkantine al samen, zoals met Pepsico, Mars, Haribo, Arla, Kwaremont en Wittekerke Rosé. Verder zijn naast Greenco met Tommies de volgende partners aangesloten: Banketgroep, Dolce Gusto en Bel. Ook aan zonnebrand en regencapes is gedacht. Een breed en compleet assortiment met bekende en aantrekkelijke merken die elkaar versterken. Het assortiment van De Veldkantine passen we aan per toernooi, de bevoorrading en bemensing is geheel in handen van Opmerken. Betalen gaat contant, per pin of contactloos. De Veldkantine kan alleen worden gehuurd inclusief personeel, er komen altijd twee medewerkers mee. Een belly-tray, om nog directer langs de lijn te verkopen, behoort tot de mogelijkheden. Jacobs: "De Veldkantine is echt helemaal compleet. En door de inzet van gekwalificeerd personeel is de kwaliteit gewaarborgd."

Van aanbod naar vraag
Voor de deelnemende merken is De Veldkantine een mooie manier om tijdens toernooien en evenementen extra zichtbaar en makkelijker verkrijgbaar te zijn op de sportvelden. Yvonne Vanlier: "Greenco is altijd op zoek naar nieuwe innovatieve samenwerkingen die bijdragen aan onze ambitie om Nederland een beetje gezonder te maken. Door met De Veldkantine aanwezig te zijn tijdens sportevenementen bereiken we een groot aantal mensen op een ander moment en op een unieke manier en stimuleren zo het eten van groenten. En waarom zou je tijdens genieten van sport geen groenten snacken? Tommies snackgroenten zijn niet alleen lekker, maar zitten ook nog eens vol vitaminen, vocht en eigenschappen die sporters én toeschouwers goeddoen."
Zaterdag 9 juni is De Veldkantine van start gegaan met zijn tour langs de Nederlandse sportvelden. Tot nu toe is de trailer de enige in zijn soort, sportkantines kunnen er alleen op afspraak gebruik van maken.


Voor meer informatie:
Greenco Production BV
0493 440 458
info@greenco.nl
www.greenco.nl

Publicatiedatum: