Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
In top vijf van de snelstgroeiende categorieën
SUNSET introduceert Padrón pepers
Shishito pepers zijn enorm populair in de horeca. Het Noord-Amerikaanse SUNSET introduceert nu Shazam! Shishito pepers (Pimiento Padron peper), die te koop zijn bij retailers. Deze smaakvolle peper behoort volgens DMA Solutions tot de top vijf van de snelstgroeiende categorieën binnen de foodservicesector.
"Als onderdeel van het SUNSET Chef Inspired-assortiment biedt Shazam! de consument een unieke en spannende smaakervaring. Negen op de tien pepers is mild en hartig van smaak, met een licht citrusaroma, terwijl één op de tien een pittige maar niet overheersende smaak heeft," vertelt Roger Mooking van SUNSET. "Hoewel ze ook heerlijk zijn in salades of als snack, raad ik aan de Shazam! Shishito pepers te grillen met wat olijfolie en zeezout."
"Dankzij hun felgroene kleur en geweldige aromatische smaak lenen Shazam! Shishito pepers zich bij uitstek voor een zomerse barbecue. Ze geven ieder gerecht net wat extra's."
"Shishito pepers hebben een enorme groei in de foodservice doorgemaakt en we meenden dat er veel potentie was om dit product ook op retailniveau aan te bieden," legt directeur Paul Mastronardi uit. "We geloven dat de pepercategorie rijp is voor vernieuwing. We zijn blij Shazam! toe te kunnen voegen aan ons aanbod unieke en spannende producten.