Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
In top vijf van de snelstgroeiende categorieën

SUNSET introduceert Padrón pepers

Shishito pepers zijn enorm populair in de horeca. Het Noord-Amerikaanse SUNSET introduceert nu Shazam! Shishito pepers (Pimiento Padron peper), die te koop zijn bij retailers. Deze smaakvolle peper behoort volgens DMA Solutions tot de top vijf van de snelstgroeiende categorieën binnen de foodservicesector.



"Als onderdeel van het SUNSET Chef Inspired-assortiment biedt Shazam! de consument een unieke en spannende smaakervaring. Negen op de tien pepers is mild en hartig van smaak, met een licht citrusaroma, terwijl één op de tien een pittige maar niet overheersende smaak heeft," vertelt Roger Mooking van SUNSET. "Hoewel ze ook heerlijk zijn in salades of als snack, raad ik aan de Shazam! Shishito pepers te grillen met wat olijfolie en zeezout."



"Dankzij hun felgroene kleur en geweldige aromatische smaak lenen Shazam! Shishito pepers zich bij uitstek voor een zomerse barbecue. Ze geven ieder gerecht net wat extra's."

"Shishito pepers hebben een enorme groei in de foodservice doorgemaakt en we meenden dat er veel potentie was om dit product ook op retailniveau aan te bieden," legt directeur Paul Mastronardi uit. "We geloven dat de pepercategorie rijp is voor vernieuwing. We zijn blij Shazam! toe te kunnen voegen aan ons aanbod unieke en spannende producten. 
Publicatiedatum: