Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

31 mei: kennissessie over online marketingkansen in de agrifoodsector

Als een-na-grootste voedselexporteur van de wereld heeft de Nederlandse agrifoodsector een reputatie hoog te houden. Kan zij deze status quo blijven handhaven? Of beter nog: verder uitbouwen? In elk geval niet zonder haar toeleveranciers – de stuwende kracht achter deze miljardenindustrie. Voor opslag, transport, verwerking en distributie is deze dynamische handelssector afhankelijk van tal van spelers, variërend van producenten/aanbieders van weeg-, sorteer- en verpakkingslijnen, ICT-oplossingen, intern transportmateriaal, voedselveiligheid- en kwaliteitssystemen, enzovoorts.



Beursdeelnames alleen niet meer voldoende
Voor welke uitdagingen staan zij in het huidige digitale tijdperk? En waar liggen de kansen die leiden tot een hogere naamsbekendheid, meer sales, hogere bezettingsgraad en efficiëntere bedrijfsvoering?
Beursdeelnames alleen zijn niet meer voldoende voor zakelijk succes. De papieren werkelijkheid is passé. Digitalisatie is een vereiste om mee te kunnen blijven doen op het strijdtoneel.

Beslissers in B2B oriënteren zich vaker online
Hoewel veel spelers in de agrofoodsector beamen dat er kansen liggen op het gebied van online marketing en e-commerce, is de markt in de praktijk redelijk terughoudend. In de B2B ligt de nadruk vaak vooral op directe sales in offline omgevingen, terwijl inkopers en beslissers zich juist in toenemende mate online oriënteren. Een gemiste kans.

Exclusieve kennissessie
Dat en meer komt ter sprake tijdens een exclusieve kennissessie voor de agrifoodsector bij Presult in Houten. Online marketing specialisten Patrick Riemers en Vincent Verboom vertellen hoe je tijdens de verschillende fases van een inbound marketingstrategie het vertrouwen van je prospects wint. En hoe investeren in de online autoriteit en zichtbaarheid van je bedrijf méér omzet genereert tegenover lagere kosten.

Food for thought
Tijdens deze kennissessie geven Patrick Riemers en Vincent Verboom een aantal praktische handvatten waarmee je de concurrentie in deze rap veranderende markt nét een stap voor bent. Tijdens de bijeenkomst is er onder meer aandacht voor de volgende onderwerpen:
• Hoe een lange termijn marketingstrategie een solide stroom kwalitatieve leads oplevert.
• Waarom digitalisatie het antwoord is op de veranderende mediavoorkeuren in de markt.
• Tips om je met content marketing te kunnen onderscheiden.
• Waarom inbound marketing de toekomst heeft.
Inschrijven voor deze exclusieve kennissessie? Wacht niet te lang, want er zijn slechts 12 plaatsen beschikbaar!

Praktische informatie
Wanneer: donderdag 31 mei 2018
Tijdstip: van 13:00-15:00 uur, met aansluitend een netwerkborrel
Voor wie: B2B marketeers en salesmanagers uit de agrifoodsector
Kosten: gratis
Locatie: Duwboot 91C, Houten

Klik hier om je aan te melden.

Voor meer informatie:
Patrick Riemers
Presult
Duwboot 91C
3991 CG Houten
M: 0655153307
info@presult.nl
www.presult.nl

Publicatiedatum: