Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Omzetgroei van 250 – 300% door online verkoop

De Verse Verleiding wil online succes delen met andere AGF-specialisten

Tholen – Al sinds 2009 was het bij De Verse Verleiding mogelijk om online te bestellen maar sinds Marcus Teunissen in 2015 de website helemaal inrichtte om online verkoop te faciliteren, neemt het een vlucht. "Het groeit exponentieel. In de eerste 3 maanden van dit jaar hebben we de omzet van vorig jaar al geëvenaard", vertelt Marcus. "De Verse Verleiding wil de Cool Blue onder de versbezorgers worden. Het concept staat na ruim 2 jaar als een huis. Andere vakgenoten kunnen gemakkelijk bij dit concept aanhaken."


Marcus Teunissen ziet de online omzet exponentieel groeien

Distributie is natuurlijk een enorme kostenpost in dit proces maar dat gedeelte heeft Marcus getackeld. "We proberen zoveel mogelijk adressen op een route te bezoeken. Het lijkt eigenlijk veel op hoe mijn opa het vroeger deed: venten langs de deuren, maar dan in een modern jasje.
Via de web/bestelsite kan De Verse Verleiding drie kanalen bedienen: consumenten, horeca en kinderdagverblijven/werkfruit. "Dit jaar wil ik ook starten met de Teunbox, met producten en recepten van lokale ondernemers", vertelt Marcus.


Verrassende post op Facebook

Om online klanten te trekken, moet je ook online zichtbaar en actief zijn. Marcus deelt recepten en goede aanbiedingen maar ook humoristische foto's en filmpjes "Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram zijn de ideale manier om met klanten en potentiële klanten te communiceren. Het is wel belangrijk dat je daar intensief mee bezig bent, alleen dan kun je het succesvol toepassen."


Weetjes en tips over asperges aan het begin van het seizoen

De Verse Verleiding is overigens niet alleen online te vinden. Ze staan op 5 markten in de regio West-Brabant. De online verkoop zal echter steeds belangrijker worden, denkt Marcus. Hij zal zich echter blijven focussen op de regio. Binnen een straal van ongeveer 30 kilometer wil hij de korte ketens (in eerste instantie AGF) en fijnmazige distributie door ontwikkelen. Door samenwerking met andere specialisten wil Marcus wel bouwen aan een landelijk netwerk. "Ik ben ervan overtuigd dat dit ondernemers extra kansen biedt. Er is overal behoefte aan kwaliteit en een prijsbewust breed assortiment, streekproducten, oprechte aandacht en ondernemers die met liefde en plezier een stapje extra zetten. Dus iedereen, die deze visie deelt, kan een bakje koffie komen drinken, ze hoeven het wiel niet opnieuw uit te vinden."


De Verse Verleiding deelt het recept voor bloemkoolpizza


Marktkoopman Teunissen viert zijn zilveren jubileum op de weekmarkt van Oudenbosch. In die afgelopen 25 jaar was er al veel veranderd. In het bedrijfspand aan de Nijverheidsweg werden ook groenten panklaar gemaakt door ze te snijden, wassen en verpakken.

Voor meer informatie:
Teunissen - De Verse Verleiding
Nijverheidsweg 11
4731 CZ Oudenbosch
T: 0165-312606
info@deverseverleiding.nl
www.deverseverleiding.nl