Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Special Post-Harvest gestart

Tholen - De oplettende lezer was het waarschijnlijk al opgevallen. Sinds gisteren houden we op onze tuinbouwnieuwsbrieven een Special Post-Harvest. Dat betekent dat we op BPnieuws, op Groentennieuws en de internationale tuinbouwnieuwsbrieven Hortidaily en FloralDaily dagelijks aandacht besteden aan alles wat er na de oogst met de tuinbouwproducten gebeurt.

Voor consumenten zijn de kwaliteit en de houdbaarheid van een product enorm belangrijk bij het doen van een (herhalings-)aankoop. Om producten van goede kwaliteit bij de consument te krijgen, zijn twee aspecten van belang: een goed uitgangsproduct en de juiste behandeling hiervan. Nu weten we dat telers en kwekers enorm goed zijn in het produceren van kwalitatief hoogwaardige producten, maar hoe zit het met de rest?



Special
Reden genoeg om deze maand speciale aandacht te geven aan post-harvest. Bedrijven, die bij kunnen dragen aan een succesvolle route van plant tot klant, nodigen we uit om deze maand een bericht in te sturen voor de special. We willen alle kanten van na de oogst belichten: van machines en verpakkingen tot bewaring en transport.

Een persbericht kun je kostenloos insturen naar info@groentennieuws.nl, maar je kunt ook contact opnemen met de redactie voor het schrijven van een artikel. Bovendien is dit ook een mooie kans om je eigen bedrijf een maand lang in de spotlights te plaatsen met een banner binnenin deze special rubriek.

De Special Post Harvest duurt tot en met 30 april. Een maand adverteren op een van de Nederlandstalige nieuwsbrieven kan vanaf € 750. Op HortiDaily vanaf 800. Doorplaatsing op andere websites is mogelijk tegen speciaal tarief. Stuur een mailtje voor meer informatie.
Publicatiedatum: