Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Betere technische ondersteuning in Azië en Latijns-Amerika
Ellepot verbetert internationale dienstverlening
Kwekers in Azië en Latijns-Amerika kunnen uitkijken naar een consistent snelle en betrouwbare dienstverlening van Ellepot, leverancier van milieuvriendelijke stekkersystemen en verbruiksgoederen. Het bedrijf heeft in die regio's twee nieuwe servicecentra geopend die klanten op locatie installatie, training, dienstverlening en onderhoud bieden.
"Eersteklas lokale dienstverlening"
Het nieuwe servicecentrum in China is de tweede vestiging van Ellepot in Azië en vertegenwoordigt de intentie van het bedrijf om dichter bij de klant te zijn. CEO Lars Steen Pedersen: "Dit is onderdeel van onze wereldwijde servicestrategie. We begrepen van onze klanten dat ze een nauwere samenwerking met ons wensen om stilstand te minimaliseren en de productie te verhogen. Om dat te realiseren, moeten we lokale servicecentra hebben zodat onze technici en partners klanten sneller kunnen bereiken."
Kwekerijen over de hele wereld gebruiken het Ellepot systeem voor slimmere productie en vermeerdering en profiteren nu al van doorlopende (24/7) ondersteuning online en snelle levering van reserveonderdelen de volgende dag. De nieuwe servicecentra in Azië en Latijns-Amerika zullen klanten in die regio's gemakkelijker toegang bieden tot onderhoudstechnici voor installatie en training in hun eigen productiefaciliteiten.