PapriCo start blokpaprikaseizoen
Om betere service te kunnen leveren, zijn bijvoorbeeld de marketing- en salesteams van PapriCo en SweetPoint (puntpaprika) binnen coƶperatie DOOR samengegaan. Herman Burger en Dylan van Raaij zijn verantwoordelijk voor de verkoop, Marja Vijverberg en Jordy van der Lans nemen marketing, communicatie en accountmanagement voor beide productgroepen voor hun rekening en Peter Veenman fungeert in de functie van general manager als de schakel tussen beide telersverenigingen op het vlak van de teelt, distributie, marketing en sales.
Duurzaamheid
Alle telers van PapriCo voldoen komend jaar wederom aan de eisen voor PlanetProof (voorheen Milieukeur). Met de teelt volgens de eisen van PlanetProof spannen de telers zich extra in voor een schonere lucht, vruchtbare bodem, goede waterkwaliteit en meer natuur op en om het bedrijf.
Een aantal van de bedrijven binnen PapriCo maken reeds gebruik van aardwarmte. Aan het einde van 2018 zullen alle teeltbedrijven van PapriCo aangesloten zijn op aardwarmte en staan er meer duurzame projecten op de agenda. In 2021 streeft PapriCo naar een reductie van het gasverbruik met 70-80% ten opzichte van het huidige verbruik. Het uiteindelijke doel is om de CO2-uitstoot naar 0 te reduceren.
Voor meer informatie:
PapriCo
www.paprico.nl