Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fotoverslag van de New Product Showcase op Southern Exposure

Millennials jagen productinnovatie aan

Dit jaar vond op de vakbeurs Southern Exposure voor het eerst de 'Bright Ideas New Product Showcase' plaats die AGF-bedrijven in de gelegenheid stelde hun nieuwste productinnovaties te presenteren. Ongeveer 40 bedrijven toonden hun nieuwste producten. Hoewel er volledig nieuwe producten werden gepresenteerd, kwamen de meeste innovaties overeen met de trends van de afgelopen tijd. 
 
Klik hier voor een fotoverslag van de nieuwe producten.
 
 
Snel en gezond
Over het algemeen blijven gemak en bio de productinnovatie aanjagen. De focus op millennials met een drukke maar gezonde levensstijl is in veel van de nieuwe producten terug te zien. Millennials hebben behoefte aan een maaltijd die gezond is maar binnen een paar minuten op tafel staat en AGF-leveranciers spelen hierop in door kant-en-klare groentepakketten, noedel-bowls en volledige pasta kits op de markt te brengen. 
 
Bio
De trend voor gezonde voeding bleek duidelijk uit het uitgebreide aanbod bioproducten. Er werden draagtassen met biologische appelen en peren getoond maar ook een nieuw biologisch tomatenras gepresenteerd, evenals een biologisch saladepakket en biologische 'living' groenten. Ook het aanbod aan verantwoorde tussendoortjes was groot, variĆ«rend van een snackverpakking met 4 appelen tot zoete en hartige snacks en gezonde tussendoortjes voor kinderen. 
 
De toegenomen aandacht voor het verlengen van de houdbaarheid en verminderen van afval was terug te zien in de ontwikkelingen op het gebied van topseal-, hersluitbare en recycleerbare verpakkingen. 
 
 
Klik hier voor een fotoverslag van de nieuwe producten.
Publicatiedatum: