Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Slateler begint 2018 met nieuwjaarsactie

Tanimura & Antle zijn het nieuwe jaar met een promotie van drie weken begonnen, om consumenten te motiveren om zich in 2018 een gezonde levensstijl aan te meten met hun Artisan sla en romaine sla. De actie met de titel "New Year – Fresh Start" loopt van 9 tot en met 30 januari.

Het is een veelzijdige actiecampagne die zich richt op zowel de handel als consument en biedt elk een manier om het nieuwe jaar op een gezonde manier te beginnen. De campagne bestaat uit een consumentenloterij, deelnamestimulansen voor retailers, promotiemateriaal voor in winkels, blogs, sociale media en een opvallend etiket.

Het nieuwe Artisan sla-etiket zal consumenten naar een landingspagina leiden waar ze aan de loterij kunnen meedoen en tips voor gezond eten kunnen downloaden. Er kunnen 20 prijzen gewonnen worden, waaronder een FitBit Blaze horloge, boodschappentas, sportwaterfles en slakommenset. Tijdens de actie zal het bedrijf inspiratie en tips delen om consumenten aan te moedigen zich aan hun nieuwjaarsresolutie te houden, met Artisan sla en romaine sla. Daarnaast ondersteunen vier bloggers de actie met live Facebook evenementen en blogs gericht op gezond eten.



Volgens Chief Marketing Officer Jeffrey Jackson is de sla van Tanimura & Antle de afgelopen jaren uitgegroeid tot hun meest populaire producten en sommige van de belangrijkste onderscheidende factoren voor hun bedrijf. "Historisch gezien hebben Tanimura & Antle acties bewezen dat ze consumenten aanspreken en de merkwaarde van onze Artisan-lijn bevorderen."

Het bedrijf biedt zijn handelspartners bewegwijzering, receptenscheurblokken, advertentiesjablonen en sociale media inhoud. Deelname geeft winkeliers ook toegang tot een eigen FitBit Blaze horloge. Volgens senior marketing manager Ashley Pipkin is dit in lijn met de eigen nieuwsjaarsresoluties van het bedrijf om hun klanten te blijven ondersteunen en samen te werken "op een manier die beide partijen tot voordeel strekt." 

Volgens Tanimura & Antle biedt hun Artisan sla en romaine sla consumenten en retailers meer waar voor hun geld en een langere houdbaarheid dan salademixen.

Voor meer informatie:
Ashley Pipkin
Tanimura & Antle
Tel: +1 (831) 455-3654
Publicatiedatum: